Buntovnica-poglavlje 19

Pusio je.

Sutio je.

Isabel je cekala..

Sta da pita??!

Nije mogla vjerovati da cuje TO sto cuje..

Cekala je. Sekunde, minute, sat vremena..ne zna..

Oglasio se Josh..

“Nisu ni dali da vidim tijelo. 

Obdukciju su obavili. Kremirali i pokopali na Mirogoju. Tihi sprovod.

Branko I Edith su me izbjegavali pogledati.

Ali oduzeli su mi Oprostaj s njom..”

Isobel je zakrestala od soka “Koji oprostaj, Josh??! Pa tijelo je bilo negdje u sumi raspadnuto, je li tako??!”

“Ne ”

“Sto ne??!”

“Nisu je nasli u sumi i nije bilo tijelo raspadnuto..”

“Nego??”

“U dnu dvorista susjeda policajca u Gajnicama, tijelo i uz nju table Litija, prazne table..”

“Moliiiim??”,Isobel je bila sokirana neugodno..

“Da, cudno, jel’da??”

“Ili si retardiran ili ti mene pravis retardiranu??! 4 mjeseca u dvoristu i neraspadnuto tijelo??!

 Cijelo ljeto je nije bilo i nasli je u jesen, neraspadnutu??!

“Da, tako mi je Edith prenijela zapisnik obdukcije”

“I, molim te lijepo, sta pametna I humana Edith kaze da je uzrok smrti??!”

“Valjda se ubila.”, Josh je jedva procijedio.

” Ama, sigurno jeste. I prije SMRTI VAM ostavila tablu praznu od lijekova tako da VAM svima olaksa posao??

“Pa..pa..sta bi drugo bilo??!”, pogledao je Isobel

“Kome si se zamjerio??! Kome si bio duzan novce??!”

“Ma daj, ne izmisljaj!!”, zaderao se na Isobel

Pogedala ga. Oopaa, nasilnosti??

Ustala je.

Uzela torbicu.

” Ne zovi me vise NIKAD!!!”, ledenim glasom je pogledala tu spodobu okrutnosti i samosazaljenja…

“Daj, Isobel, sjedni, oprosti mi. Nisam tako mislio..”, pokusao je..

” Slusaj, spodobo ljudska, odxxxx mi iz Zivota!!

NE ZELIM BITI SLJEDECA U GROBU!!”

Izasla je.
THE END

6 thoughts on “Buntovnica-poglavlje 19”

Leave a Reply

