Zagreb-16

Standard

16.


Josh je nastavio pricati..Isobel je slusala.

Bila je sutljiva. To je skoro nemoguce za nju..uvijek ima komentar..al ne i sad..

“I tako sam kod prijatelja cuo u djepu zvonjavu mobitela..Ring-ring-ring..”, Josh je zapoceo pricati preko dima jointa..

“Heej, stani! Obrva ti trza. Opaa..lazes. Sto nije u redu??! Hmm, ponovno pocni Ali Istinu, Josh, jxxxxx Istinu!!! Ili mars iz mog Zivota!!”, Isobel je zeljeznim prizvukom u glasu priprijetila..

“OK,OK, uljepsavam,oprosti, bila je zena,konobarica,prijateljica..”

“Opaaa, ti to podmirujes pola Crnomerca??!”

“Isobel,molim te..”

“Aj,budalo glupa,Nastavi..”

“Zazvonio mi je mobitel dok sam ulazio u njeno tijelo.Nadrogurali smo se ko Stoke. Trebao Sam to, Isobel..”

Opaa…Jos jedna u nizu njegovih igracaka u krevetu. Ispucavao je bijes u drogi i sexu sa ovisnicama…znaci tako to ide..placa I’m u drogi..hmm..

“Slusaj, ne trazi majku u meni, stoko..pricaj ili idem..”

“Dobro, pricam. Zazvonio je mobitel. Javio sam se. Edith me zvala iz tramvaja. Ostavila je nju, Marion, samu. Bio sam sokiran, uplasen.

“Zasto si je ostavila????”

“Posvadjale smo se. Potjerala me..”

Brzo sam se obukao i otrcao u stan.

Nije bilo nikoga.

Otisla je iz stana, sama. Bez poruke. Bez novcanika. Bez isprava. Bez jakne. Bez rusaka. Cekao sam je satima. Trazio je satima.
Nestala!!!!!!

Policiju smo obavijetili.

Sljedeca 48 sati sam je samo ja trazio. Lud, bijesan, sa zebnjom I losim predosjecajem..

(nastavit ce se)




2 thoughts on “Zagreb-16

Leave a Reply

