Zagreb-15

Standard

15.

“Hmm..”, Isobel je bila bijesna na tu pricu njegovu a da i sama ne zna sto ju vise ljuti, punica pohotna ili tukava i mutava njegova inertnost..

” Nastavi, IMA toga jos? Jel,da?”, rekla je.

“Da, IMA..”, Josh je procijedio kroz stisnutu gubicu mrzeci sebe a i nju, susjedu Isobel, zato sto ga tjera da “tamu” izvlaci na “svjetlo” jer tada zaboravljeno postaje stvarno..

“Ako mislis da Sam je nastavit jexxxx, grijesis, nije bilo vise mog kxxxx za nju zato i jeste postala gadna. 

Postala je gadna prema njoj a ja sam bio “svezan” tajnom. Kao da me “uskopila”. 

Zaprosio Sam Marion, Ona je zabranila zenidbu. 

Socijalnoj radnici I doktorici je izmisljala toboze ispade bijesa kceri na nju i jos vise uzimala vlast NAD Marion, kao legalna skrbnica. 

Ja?! 

Ja Sam se poceo opijati I drogirati.”

“Moooliiiim??”, Isobel je zavristala na njega

” Ne vristi, molim te. Znam i sam da sam sve upropastio Tim 10-min sexom u kupaoni.”

“Ok, nastavi..”, jedva je izgovorila Isobel

” Potpuno je ta zena preuzela moju ulogu. Nismo Marion i ja vise ni sex imali. Majka joj je bila tu stalno i petljala se u sve. Ja Sam radio, zaradjivao a Edith je raspolagala novcem i mojim i od Marion, sto joj je otac slao po majci. 

Ziv zakopan sam bio a da nikome nisan mogao reci sto sam napravio. Malo lakse je postalo kad je Edith pocela se vidjati sa jednim susjedom, 29-tak godina mladjim od nje. Zvonimir je bio alkoholicar ali zgodan i mlad. Zavela ga i  uvukla se njemu i u zivot i u novcanik.

 Isobel, najcudnije je sto je taj Zvonimir bio decko od njene kceri Marion u srednjoj skoli..”, Josh je kratko pogledao prema Isobel.

Isobel je samo sokirano buljila u njega.

“Da, vidim ti po izrazu da si sokirana. Da, udala se za njega u maticnom uredu I donosila mu alkohol doma, kuhala mu, od postara uzimala postu njegovu. 

Rjedje je nama dolazila, ali kad dodje, svadjale su se Ona I Marion. 

Marion ju je mrzila svakim danom sve vise jer ju je vrijedjala i doslovce ubijala u pojam zlobnim komentarima o nama.

Oduvjek je bila losa majka, ali nakon sexa sa mnom postala je istinski zla prema kceri.

 A ja?? Umjesto da nesto ucinim, ja sam cekao..cekao da se sve smiri..da se Edith smiri u svojoj zloci. I tako jednog prokletog Dana sam otisao po marihuanu u dilera I rekao sam Edith da bude uz Marion sat vremena dok se ne vratim jer je danas nervozna jako”.

” Dobro, bit cu tu dok se ne vratis”, Edith je rekla glasom autoritativne majke.

Josh nije sumnjao..

Nije bio pripremljen na ono sto ce se desiti..

(nastavit ce se)

8 thoughts on “Zagreb-15

Leave a Reply

