Buntovnica-poglavlje 14

Poglavlje 14

Ispijali su kavu. Pusili Lucky Strike..

Pokazao joj je sliku njega s njom, Marion..

Djelovali su sretno. Gledala je u sliku. 

“Tako opusten si s njom”, rekla je.

” Volio Sam je, Isobel.. ” digao je pogled tij plavih velikih ociju.

“Nastavi..”, rekla je.

” Pa, znas..bilo mi je neugodno, pokusavao sam punicu, Edith odgurivati od sebe ali tesko je bilo. Marion je izasla iz bolnice a majka je nastavila dolaziti. Pitao sam se da li bih trebao reci Marion i primiti kaznu za to ali pogled na njeno mrsavo, izmuceno tijelo od jakih lijekova me sprecavalo. Grlio sam je precvrsto preko noci, dok je spavala dubokim snom a ja sam budan ostao buljeci u noc nad Zagrebom. Znao sam da nikad vise necu naci mir i da cu nocima budan lezati uz njeno toplo nevino tijelo, dok njena bludna mater me hvata za dupe u prolazu. Isobel, kako da joj kazem i da je zivu ubijem??! Proslo je tek mjesec dana otkad nam je auto udario mladog americkog stafforda, Storma. Utonula je u duboku zalost, Isobel..utonula. Nije zeljela zivjeti. Kuhao sam njena omiljena jela, kupao je, vodio je na piknik na Tuskanac, na more, svugdje..Ali pogled u njene oci me plasio. Praznina, praznina, praznina. Otisao Sam do prijatelja uzgajivaca Stafforda I hitno  uzeo 2-mjesecno stene Stafforda. Malog je nazvala Bolt po crticu. Privijala se uz njega a stene joj se uvlacilo u majicu i spavalo snom steneta. Marion se pocela smijati..”


(nastavit ce se)

Leave a Reply

