Buntovnica-poglavlje 12

Poglavlje 12

Eh, da. Premda Isobel NE zeli to sve slusati, Josh se “otcepio” i prica li prica..kao navijen..

“Zelim li dalje ovo slusati??!”, Isobel se nijemo pitala..

Ocigledno tu groznu tajnu nosi 10 godina. 

Isobel je nijemo gledala i slusala ga. Kad je njegovo lice se pretvorilo u grimasu mrznje prema punici Edith a jos vise prema sebi, Isobel je mahnula konobarici onim poznatim pokretom “ponovi molim te Bailey’s meni  i njemu Curvasier konjak”.

Nista nije osjecala.

Ah, Zivot drugih volimo suditi ali kako je to biti “u necijoj kozi”..ne znamo..

Onaj koji cini nesto lose I Sam zna..priznao to ili ne..(mislila je u sebi..)

“I? Da li je to sve barem bilo vrijedno sveg tog taslacenja a sada kajanja, jer Marion sada na Nebu Sve zna??!”, Isobel je nastojala mir zadrzati.

Ma, ne!!! Odvratno je bilo sve to. Gadim mi se i Ona i ja sam sebi. Nije ta zena ni glasa pustila. Ja je otraga grubo uzimam a Ona bezglasno sve prima, niti cvili, niti pokazuje uzivanje. Samo rumena u licu..”, Josh jedva procijedi “trazene detalje”.

“Iiiiiiii???? Jeste li se nastavili taslaciti kao zecevi??”, Isobel je bila nemilosrdna sa pitanjima.

” Nikad vise!!! Istog trena je otisla iz stana I 4 dana nije mi dolazila a ni zvala.”, procijedio je…

“Hmmmm…”, Isobel je prijekorno pogledala direktno u zjenice njegove trazeci tragove lazi svojim skenerskim pogledom ledenih sivih ociju i okrutnog cinizma..Ali cekala je nastavak..

Zeli ona jos..

(nastavit ce se)

Leave a Reply

