Buntovnica-pogl 2

Poglavlje 2

Isobell je nervoznim pokretom  zahvatila punu saku kreme Nivee I razmazala po licu i vratu, sve do bradavica njenih grudi. 

“Prokleti neurodermatitis…” 

Trackala je po jarko ruzicastoj kozi I u sebi mrmoljala psovke.

Pas se sklonio pod stolicu na balkonu znajuci da “nije pametno” stati joj na put takvoj ljutitoj..

“Prokleta moja preosjetljiva koza..” mrmljala je bijesno slazuci slojeve ledene kreme po usijanoj, vreloj kozi.

“Koja kucka!!

Majku joj ” rockefellerovsku” I hedonisticku!!!

Pa sta ako je francuski lezaj pukao kad je legla. Ja da kupujem NOVI kauc od svojih honorarnih primanja 150 eura mjesecno da bi ona s djetetom legla u gostima kod mene. 

Zar nije dovoljno da pruzim gostoprimstvo u velegradu??

Ima li hostela dovoljno??!

Onaj tko ju je “zataslacio” i ozenio, napravio dijete, nek se brine o njoj i komforu a ne ja, majku joj njenu..

Da mi nije sestra..auff!!

Kucka bezobrazna!!

Jos je na moj cinicni odgovor skocila i osamarila me! Ahh, Isobell, ovco glupa!!

Sad mazi tu kremu kad ne znas odvratiti samarom nego si izasla iz stana sa psom u setnju.

Znam. Znam.. Izasla si da je ne ubijes u naletu monstruozne mrznje i tektonskog bijesa sto se iz pupka poceo uzdizati i kao val siriti po trbuhu i prijetio da te ugusi. Bojala si se sebe, znam ali ipak ovca si, ne pravdaj se.” – bijesno je sebi mrmljala..



2 thoughts on “Buntovnica-pogl 2”

Leave a Reply

