Anti cholesterol food- blue OK, yellow not!

My cardiology doctor gave me this.

All other stuff in blood is OK but triglyceride is higher than normal.

EKG OK. 

So, I must do it on wright way or she will give me medicament for that. 

I prefer natural fight for health 🙂

Advertisements

17 thoughts on “Anti cholesterol food- blue OK, yellow not!”

    1. 🙂 cholesterol moze biti I stresni vidok, trigliceridi sublosi, srcani ili mozdani zbog pucanja krvnih zila, tako da ne Moras BA’s sve odjednom usvojiti, pocni s necim, pa polako, recimo nemoj pohano, przeno, in zaprsku, kuoi Tabasco pa po leso hrani pospi, s grill stavi zacinske Mediterranean grave, ruzmarin, vlasac 🙂

      Liked by 1 person

  1. Znam sve to, ali kad napravim računicu ishrana mi ispada skuplje od kupovine statina, to jest leka “Crestor” koji mi je doca prepisao. Sa druge strane, ako krenem da ga pijem to moram da gutam do kraja života. Razmišljam o suplementima, to jest Omega3 kapsulama. Da li imaš neko iskustvo sa tim? Pozdrav! 🙂

    Liked by 1 person

      1. Riblje Ulje – Suplementi – Kapsule Ribljeg Ulja ili Omega-3 masne kiseline. Omega-3 masne kiseline zaustavlja proizvodnju supstanci koje uzrokuju suženje krvnih sudova, smanjuju nivo triglicerida, (masti u krvi srodnih holesterolu), koje se dovode u vezu sa infarktom i šlogom – te štite srce i krvne sudove. Ljudski organizam nema sposobnost da sam sintetiše nezasićene masne kiseline pa zbog toga moramo da zadovoljimo dnevne potrebe EPA/DHA kiselina primenom suplemenata. Meke želatinske kapsule sadrže visoko kvalitetno prečišćeno riblje ulje sa precizno definisanim dozama EPA/DHA. Preporučena dnevna doza je 3000mg. Kapsule treba da obezbede 1000mg kombinovanih EPA/DHA kiselina na dan što znači da kapsule treba da sadrže 3000mg ribljeg ulja ili više.

        Liked by 1 person

      2. Ne. Nemoj mene da slušaš. Ne ubeđujem te. Poštuj terapiju svog doce, što znači, za sada samo ishranu koriguj. Stvar je individualna i ono što je dobro za nekoga ne mora da značu da je OK i za tebe.

        Liked by 1 person

  2. Ne Mora biti skupa hrana. Uzmi banane, rajcice, crni kruh,biljna mast, jogurt 0,9%, piletina leso, 1 kava, puno nezasladjenih cajeva umjesto vode, magnezij mivela 1,5 litar je 7-8 kn, leso krompir, puno crvenig i bijelog luka, cikle, riza, i tako polako ces se naviknuti na druge okuse. Mediteranske trave umjesaj u jogurt,malo slatke paprike i pola limuna i tim prelij leso hranu, leso piletinu ili leso krompir. Moze se. Jabucni ocat 15 kn, ukusan u DM marktu, 5% kiselost, umjesaj zlicu u 1dcl vode i nataste ujutro. Tijeli ce ti za mjesec dana biti zahvalno. Jednom tjedno priusti si stetnu hranu, ne puno, radi zelje samo 🙂

    Like

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s