Noc

01:39 je. Opet se vracam u krevet.

Probudila me glad. Otvaram frizz I maknem one salate za trigliceride..da…tu je gavrilovic jetrena pasteta. Mazem,ne zvacem,gutam. Pospana. Jos mi je Nocna Mora pred ocima.

Seka. Mladja. Lutamo nekim gradom. Ona mi ne da dalje,neka opasnost..dijete je tu.

Kao is Zafonovih knjiga..

Auff

Moram spavati.

Umijem lice, zubice..I u krpama Sam.

Spava mi se..

Da,majka je jucer spomenula da je seka jako bolesna,prehlada.

Obicno ja seku “osjetim” na daljinu.

Udaljena je 500 km od mene. Nesto nije OK..jeza me.

Idem se moliti..

L.n.

2 thoughts on “Noc”

Leave a Reply

