Zagreb tonight

Na cesti su svi ugodni, casual. Vecer lijepa, bez kise, suncani dan bio u Zagrebu, 14 stupnjeva, blagi vjetar..Veceras opusteno sve izgleda, ljudi idu u kino, na pice, cure sa curama, decki sa deckima ili mijesano drustvo.

Nigdje pritiska, nigdje tuge, nitko ne izgleda ocajno.

Ne znam gdje su parovi. 

Hvala ti Boze, Mrzovoljni su nestali negdje.

Mozda su ONI TI koji nam zagorcavaju Dan πŸ™‚

Nesretno ozenjeni..

Danas su MORALI OSTATI s partnerima πŸ™‚ aha ha ha..

Zato IMA zraka,opustenosti,radosti I smijeha.

Vidim samo opustene ljude, zure u kino ili na picence πŸ™‚

Ja bih ovaj Dan nazvala Dan Opustenosti :).

Me zamjerite, moj subjektivni dozivljaj, takav je moj dojam,nakon 7 sati lunjanja sa frendicom, s kave u park, pa na kebab a predvecer na Medicu-rakiju od meda πŸ™‚

Napokon stigla doma.

Moj pas vecerao, upravo se “onesvjestila” od umora.

Danas je bila  suuperr dobra.

Tako je fino bili bill s njom.

Mozda se nas dvije uspijemo dogovoriti tko je Alfa a tko Beta (kucka) u ovoj garsonijeri πŸ™‚

Leave a Reply

