Which colour of underwear is now, on your sexy body?!

Standard

Koje rublje imaš na sebi? Postalo je normalno da ti dojucerasnji prijatelji postave  to pitanje. 

Valjda ove nove generacije mladih vole cyber Sex ali.. Tako malo im treba valjda. Lako ih je..Zadovoljiti. 

A ja sam prijatelja samo nazvala  zbog frustrirajuceg pokušaja da čujem Obitelj na Skype, Viber, Whattsup, bilo stoo 😟

Ali, ajme…sada su rucali I pocinje film na tv-a. Sestra mora hitno ispeglati kosu, a frendica bi dovrsila ciscenje prozora, pa za sat dva, može? 

Kad im Zivoti zaskripe,od rike ne cujem Svoj Zivot.

I onda zaborave.

Ah, ok. 😇

Mada…Sada.. Sada.. Dusa Boli,ne za sat, dva, navečer! 😊

Sapeta u jadu zovem tog platonskog prijatelja, znam da poslije rucka lezi i gleda TV, Bogatas,mladji,koji doma ima ured. Znamo se cijeli zivot, odgovorio je na pozive. Već sam jako tuzna (bolje bi bilo da majcin glas nisam cula, da sam spoznala da nema vremena sada pricati) I tako, gaseci cigaretu za cigaretom i već ne znam kojom soljom kave danas. 

Ahh, dobro, zovem frenda, ahh,jeste da je muskarac i nije podoban za zenske,ljubavne teme, ali…daj sto das..

Uvijek, bas uvijek mi se javi. Dobro,i ja njemu.Moram tu dilemu s nekim podijeliti. 

Obradovao se. 

Kako si mi? 

Dobro, uglavnom. Kralježnica, Ono isto, vratila se bol. 

Što imaš na sebi? 

Molim? 

Ma taj tvoj glas.. 

Daj ne xxxx

Ne, palim se na tebe već 5 g. Ali ti ignoriras. 

Auhh,jes’ti ulet…

Daj, uozbilji se za trenutak, moram porazgovarati, muci me jedna tema. 

OK. Pricekaj na Telefonu, da uzmem Cigarete. Pricaj mi, sto je sada na tebi?! 

Auhhhhh, naporan si-gubim zivce i već tražim Borovicku po polici. Bijesna sam i to jakooo…

Hajde pls reci,opisi sebe. Može? Fotka? 

Kakvu? (da ne bi, malo sutra..) 

Eto, ja sam sigurno opsjednuta svojim tijelom.

Muskarci misle da zene svaku noc odjenu Palmer’s od 100,00 eura,I tako 7 kompleta tjedno. Mi smo naravno Sirene…

I..kad nas upoznate (shvatite da smo od krvi i mesa) optuzujete..

Promijenila si se..

Ma nemoj,coravi..

Nisi mi dao da budem Ja,a ja od straha da ne budem sama,postala sam control freak,zonlirajuci kao stonoga,da sve stignem,sa smijeskom,naravno. Jer ces inace reci,mrzovoljna si kao moja majka,a mi to mrziiimo cuti. 

I tako…

 Izvadila batteriju u tijeku razgovora, bacim na krevetu I odem do zamrzivaca. 

Vadim već drugo pakiranje cheesecake. 

MISLIM u sebi “Mali, ja ne Pričam, ja kad to trebam, ja nisam na Telefonu…” 😊

Nek izmisljaju o stetnosti, ali kad ne nalaze vremena za razgovor, imamo blog. 

Leave a Reply

