Život nas svagdasnji 

Jutro. Pokušam ustati i nista. Tijelo ostaje u krevetu. 

Noge neće da poslusaju. 

Desna noga posebno, utrnuta, slaba, kao spužva,ni makac. Strah me preplavio. 

Polako, kazem si, s kraljeznicom se boris jos od lančanog sudara, prije puno godina. Polako, ne panicari. Mlada Jack Russell-ca pocinje svoje rituale hiperaktivnosti.

Ignoriram frustraciju, Mob je uz mene, ne zovem nikoga. Gledati će u mene ti moji uspjesni prijatelji, tim telecim pogledom. Godinama me njihovo nepoznavanje moje visestruke borbe, na svim poljima – bolnice, meditation, vježbe doma,  sve radim. Nikako mi nije bolje od Njihovih pametovanja. Jos ih ja moram smirivati. 
Kao vojnik se koncentriram na tijelo. Polako pijem Xanax (torbica  je uz krevet), casa vode je uz krevet, svi Samci razmisljaju tako, odgovorno.SVE DA NE BUDEM INVALID. 

https://goo.gl/images/0AcGY

Uz bol oteturam (najzenstvenije što mogu) do caffe Bar-a, narucujem kavu, kupujem cigarete a nepusac sam. Lucky Strike.

KAD JE BAL, NEK JE MASKENBAL 😊

Neće pogorsati problem. 

Konobarica klinka, nije donijela secer, uz tresak stavi kavu na stol. Opaa Mala, whf 😊. Ne obazirem se. 

TO NIJE FRONT NA KOJE SADA MOGU GUBITI SNAGU. IGNORIRAM JE, PIŠEM OVAJ BLOG. 

Ja sam Buntovnica, oduvijek. Na ranu stavljam Sol da jos vise przi,  jer se pitam, koja ćeš ti zajxxxxxxx?! Mene neće nista pobijediti. 
NARUCENA SAM NA PONOVNU FIZIKALNU TERAPIJU ZA MJESEC DANA. 

Ali ja ću uplatiti plivanje, ima neki pilates u Sheraton-u. Umirovljenice 😇 I ja, one su veselije nego Ambiciozne Jetsetterice. Ako nista drugo, Srce Im nije samo Pumpa. 

BORBA JE SVAKI DAN. 

2 thoughts on “Život nas svagdasnji ”

Leave a Reply

