Obrazac ponašanja 

Vjerujem da su psiholozi i neuropsihijstri stručniji govoriti o toj temi ali ja ću laički i subjektivno reći svoj stav. 

Znanstvenici su nerijetko (namjerno) nerazumljivi jer tako žele naglasiti svoju “veličinu”, samo ne znam  čega :), valjda Ega,  jer Inteligencija prepozna kvalitetu  Slušača i “prilagodi” rječnik. 

Obrazac ponašanja vučemo iz djetinjstva. 

Počne idilično jer ONI misle:

-da su zaslužni (Stvoritelj ne postoji, Dušu i Duh valjda dodje u paketu sa spermom i zenskim neoplodjenim stanicama. Spoje se i eto paket aranžman za destination Zemlja. 

Pritisak stvaraju cijeli život:

-da moramo biti zahvalni, vraćati dug cijeli život 

-da moramo biti savršeni 

-da su se “žrtvovali” (citaj ogazam) 

-da mogu griješiti ali mi ne

I tako mi krenemo i rijetko koji roditelj bude cool. 

Borimo se doma pa i u društvu. 

Ono nastoje imati Život uspješnih ljudi, biti IN i pucaju često. Mi nemamo “prisutne” roditelje nego control freak roditelje, “suce” a ne casual roditelje a vani??! Vani je vucji svijet. 

Djeca se “nose” s tim individualno. 

Postaju tinejdžeri. Teško. Pritisak raste. 

Traže od tebe da plešeš kako sviraju. 

Neki uspiju izgraditi BRAND od sebe nametnuvsi se dominantno a neki pucaju nastojeći se svidjeti. 

I onda još dodje i taj dan kad imamo partnere. 

Tada, tada je važno da ti i on ne radi ukalupljivanje u svoja očekivanja. 

On/ona će NAJČEŠĆE cmizdriti nad sobom. Infantilno. Bježi! 

  • AKO SRETNEŠ IZGRAĐENU OSOBU, BIT ĆEŠ SRETNA/SRETAN  INAČE PAKAO O KOJEM ČITAMO U NOVINAMA. 

Nemoj ugađati ni roditeljima, ni okolini, ni partneru. 

Pronadji SEBE, SVOJ STIL, SVOJ UKUS, zakopano je još davno kad smo odlučili “uklopiti se”. 
KRIK DUŠE se manifestacira kroz posljedice, neke bolesti, psihološki ili loš karakter 🙂 

7 thoughts on “Obrazac ponašanja ”

  1. …Hvala Bogu, ja se vodim ovim stavovima otkad znam za sebe, jer okolina me nikad nije uvažavala, kao što si rekla i ja sam odrastao uz majku-kontrol frika i materijalistu, gdje je sve trebalo biti po njezinom. U školi i na poslu više manje isti slučaj, ako nisi robot i rob koji će biti poslušan, ništa ne vrijediš. Stoga mi je “puk’o” film, od sada sve radim na svoj način, a kome se ne sviđa, neka me zaobilazi u širokom luku. Vjerojatno sam zato još uvijek sam, izuzev nekih dobrih prijatelja.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

