Dream 

Sanjala sam svoje Vjenčanje. Ja u roze Vjenčanici (srećom nisam bila u bijelom, kazu nesreća je to).

Obuvam roze stikle i roze krznenu kratku bundicu (zimi se udajem, valjda). Vidim psa pored sebe.  Ulazim u auto gdje neki debilski kumovi obuzeti razgovorom ne vide da iz šume prilazi crni vuk. 

Vuk odjednom napada psa i ja zaboravih da sam u Vjenčanici, da idem na Vjenčanje i bacam se na vuka. Zaradim ugrize ali… Spasim psa i sebe.. Kako, ne znam. Inače sam uvijek Luda u kriznim situacijama 🙂 

Ako postoje Životi Prije i Poslije, možda bijah neka Životinja 🙂 

Pas je Vjernost , vuk je Predator. 

2 thoughts on “Dream ”

  1. To je isključivo tvoja unutrašnja borba. Belo u snu nema nikakvo generalno značenje boje u snovima su vezane za osećaje.
    Ta borba u tebi je vezana za zaštitu slabijih od jačih. Nije bitan ishod bitno je sa koje si ti strane.

    Liked by 2 people

Leave a Reply

