Brze, bolje, jace

Aha ha ha, nije riječi o Erotici.O Ambicijama je rijec. Question is-whose life u are living??! 

Od prije par godina sam uočila da me jako iscrpljuju tzv. NEZASITNE DUŠE, bilo u ljudima ili našim kućnim ljubimcima.

U početku nisam obraćala pozornost, samo sam imala potrebu “izbjegavati” te osobe a kućne  ljubimce  dodati drugom na brigu. Vremenom sam počela obraćati pozornost i zanemarivši IZGLED  (okice i umiljatost), brate mili, Ja se gušim od “njihove Ljubavi “. 

Ma ne može Ljubav (platonski gledano) biti tako ISCRPLJUJUĆA. 
U SEBI SAM “TAKVE” NAZVALA “BRZE, BOLJE, JACE” JER KAO DA IMAJU NEKI NEVIDLJIVI BIČ KOJIM TE TJERAJU DA UČINIŠ OVO ILI ONO ZA Njih. 

Pa i kucni ljubimac. Ovaj novi.  Neće  ovo, neće ono, pa nakon kupovine super kvalitetne suhe hrane (60% zečje meso) i konzerve iz Njemačke 60% govedina ja vidim da me xxxx u mozak. 

Pa dostavljena hrana je manje ukusna. 

Vise se ne trudim.  Sebična sam. I uživam. 

Ne morate me voljeti. Volim ja sebe i ovo malo godina ja ću da opuštena  zivim. Dojadilo mi da kao vjerni konj nastojim preskočiti ogradu a Vi povisuje te prečke. 

4 thoughts on “Brze, bolje, jace”

Leave a Reply

